My Home Italy

Recomandăm spre lectură un articol ce face referință la My Home Italy, care, după cîțiva ani, piața materialelor de construcții din Moldova a cunoscut o nouă etapă de dezvoltare, odată cu oferta complet nouă și exclusivă de gresie și faință. Articolul a fost publicat acum șase ani, în revista VIP Magazin.

My Home Italy nu-şi propune să cuprindă necuprinsul şi nu încearcă să fie universal în domeniul materialelor de construcţii – scopul propus este să fie cel mai bun pe piaţa locală în oferte de gresie şi faianţă, extinzând, permanent, gama sortimentală. Oferta cuprinde toate categoriile de plăci ce­ramice şi gresie porţelanată din gamele medii, superioare şi exclusive, pentru amenajarea locuinţelor, oficiilor, spa­ţiilor comerciale şi industriale, pentru interior şi exterior. Cele mai prestigioase mărci de nivel mondial (Emilceramica. Viva Ceramica, Acif, Ergon, Provenza, CE.SI Ceramica, CRIS şi altele) sunt propuse în magazinul „My Home Italy”, care cuprinde două săli de expoziţie spaţioase şi plăcut amenajate. „My Home Italy” vine în plus şi cu sortimente complimentare (adezivul şi chitul), dar şi servicii adiţionale de tăiere a produselor de gresie şi faianţă cu utilaj per­formant, la fel, de producţie italiană. Astfel, cumpărătorul are parte nu doar de fîroduse calitative şi rafinate, dar şi de un service comod. în acest sens clienţii beneficiază de mecanisme promoţionale cum ar fi oferirea de adeziv gra­tuit (marca „My Home Italy”) la întreg volumul de gresie şi faianţă procurat în magazinul „My Home Italy”.

Cumpărătorilor le sunt prezentate cele mai moderne şi stilate tendinţe în domeniul gresiei şi faianţei: culorile alb-roşu, negru, variante de design accentuate şi uneori chiar agresive. Pentru bucătărie predomină culorile mai calde, iar salonului i se potrivesc sortimente mai presti­gioase, cum ar fi produsele şlefuite, cu imitări de piatră naturală, marmură sau granit. Sunt prezente formate noi (sticla, mozaica din porţelan de duritate şi rezistenţă la umiditate), dar şi cele exclusive şi de elită (produse pulverizate cu aur şi argint veridic).

Una dintre întrebările permanente care interesează cum­părătorul este „cât costă aceasta?”. „My Home Italy” men­ţine flexibil raportul între calitate şi preţ: pentru produsele de calitate superioară de origine italiană (sortul I), preţurile sunt de la mici până la medii – o altă performanţă reuşită de companie. Comparând cu ofertele pentru un sortiment de aceeaşi calitate ale altor companii, „My Home Italy” oferă preţuri cu 20-30 la sută mai scăzute (produse de origine italiană cu adeziv inclus la preţul de 60 lei, precum şi produse mai exclusive, care pot fi de la 300 lei/m2).

Sursa: My Home Italy. În: VIP Magazin, 2010, sept., p. 82.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s