Nicolle Stănese la Chișinău

În anul 2011, prezentatoarea postului Antena 1 Sibiu, Nicolle Stănese a fost implicată în proiectul PRIMA ORĂ de la PRIME TV. A fost luată la întrebări de echipa de la VIP Magazin. Desigur, a fost întrebată ce impresii i-a lăsat capitala noastră.

– Când ai fost pentru prima oară la Chişinău şi care a fost prima impresie despre ţară, despre capitală? S-a schimbat cumva părerea în timp?

– Aproape de sfârşitul anului trecut am venit în Chişinău pentru prima dată. Recunosc că, nicollepe atunci, plecam din România cu o mare curiozitate legată de tot ce înseamnă Moldova. Românii care nu au fost niciodată în Moldova şi îşi formează o părere despre ţara asta, doar din ceea ce se aude în presa din România, nu ştiu de fapt absolut nimic despre frumuseţea şi liniştea de aici. Am făcut şi eu parte din ei, aşa că vă rog să mă credeţi pe cuvânt. Moldova m-a impresionat cu oamenii calzi, liniştiţi şi de cuvânt, pe care i-am întâlnit. Sunt îndrăgostită de verdele acestui oraş şi simplitatea împrejurimilor. Şi toate astea în condiţiile în care încă nu am cunoscut nici măcar un sfert din această ţară, dar toate locurile în care am fost până acum (Cricova, Mănăstirea Căpriana, Mănăstirea Condriţa) m-au fascinat. Şi, bineînţeles, nu am cum să uit de „Nobil”, locul pe care l-am văzut prima dată şi unde m-am simţit ca acasă imediat ce am trecut pragul. Este un hotel, de fapt o explozie de bun-gust, servicii impecabile şi adevăraţi profesionişti, care au grijă să îţi creeze o atmosferă mirifică.

– Care a fost cea mai haioasă situaţie care ţi s-a întâmplat de când eşti la Chişinău?

– Pentru mine, foarte amuzant este să aud cuvinte în limba română pe care le aud doar aici. (zâmbeşte) Mă distrează foarte tare când aud câte o expresie care în România nu se foloseşte. Sunt multe şi mi se pare haios că în ultimul timp, când merg în România, am observat că le folosesc şi eu, fiind sursa de distracţie a prietenilor mei!

Interviul îl puteți citi integral accesînd sursa.

Sursa: Nicolle Stănese vine la PRIMA ORĂ [online] [citat 25.05.2016]. Disponibil : http://www.vipmagazin.md/profil/Nicolle_St%C4%83nese_vine_la_PRIMA_OR%C4%82/

Leave a Reply

