O surpiză plăcută la început de august

Am făcut cunoştinţa cu creaţia acestui tânăr pictor, Eugeniu Gorean, pe reţeaua de socializare   Facebook. Mi-au atras atenţia lucrările sale, în special, cele care au ca subiect Chişinăul. Este „oraşul de fiecrae zi”, plin de viaţă, un oraş văzut de sus ca un „covor multicolor”, un oraş în care străluceşte soarele, plouă, bate vântul. Este oraşul nostru, văzut într-un mod original de acest tănăr talentat, care la vârsta sa de 26 de ani şi-a expus lucrările sale într-un şir de ţări ale lumii, mai puţin în Republica Moldova. Am rămas impresionată de coloristica lucrărilor sale, de ingeniozitatea lor şi, fără a sta mult pe gânduri, i-am scris un mesaj. Mă gândeam că Departamenul Memoria Chişinăulu ar putea achiziţiona în colecţia sa setul de fotografii, expuse pe Facebook.

Am fost plăcut surprinsă de răspunsul pe care l-am primit de la Eugeniu Gorean. Mai mult, Eugeniu a venit astăzi la sediul Bibliotecii Municipale „B.P. Hasdeu” şi a adus în dar pentru  Departamentul Memoria Chişinăului  setul de fotografii, frumos ambalat, pe care mi l-a înmânat personal! I-am multumit din suflet pentru gestul său frumos şi am convenit ca, într-un viitor apropiat, Eugen să-şi expună lucrările sale în incinta Bibliotecii Municipale.

Consultaţi şi alte surse despre tânărul şi talentatul pictor Eugeniu Gorean.

http://allfun.md/article/47490

http://locals.md/2015/local-artists-eugeniu-gorean/

Taisia Foiu, Departamentul Memoria Chişinăului

 

 

Leave a Reply

